خرید اینترنتی فیلترتصفیه آب

ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان را با خرید اینترنتی فیلترتصفیه آب آشنا کنیم.امروزه دستگاه تصفیه آب خانگی بدون شک در زمره  ابزار واجب هر منزلی به حساب می آید. به خصوص در برخی از نقاط کشور با توجه به میزان املاح مضر و ذرات خطرناک در لوله های آب شهری ، وجود این وسیله مفید در هر منزلی از واجبات است و احتیاج به داشتن آن امریست انکارناپذیر.

خرید اینترنتی فیلترتصفیه آب
خرید اینترنتی فیلترتصفیه آب

در سال های گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده در سیستم آب شهری خیلی از مناطق، بسیای از خانواده ها  مشتاق به خرید دستگاه تصفیه آب شهری شدند ولی همین امر نیز موجب شده راه برای قاچاق این قبیل وسایل برای عده ای سودجو و منفعت طلب باز شود تا با واردات دستگاه های تصفیه نامطمئن و تقلبی ، سلامت جامعه و خانواده ها به خطر بیوفتن. پس برای یک خرید مطمئن حتما باید آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید. در ادامه مطلب ، جزئیات بیشتری در این رابطه در اختیار شما خواهیم گذاشت.

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم

نکته های اساسی برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

بهداشت و سلامت قطعات دستگاه  تصفیه آب خانگی

مراحل تصفیه شدن آب از طریق دستگاه تصفیه و عملکرد آن

 

نکته های اساسی  برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

میزان کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی،  به نکات زیادی مرتبط می شود. علاوه بر کلیات، جزئیات زیادی هم باید در نظر داشته باشید که خرید شما موفقیت آمیز و نتیجه بخش باشد.

پس اگر مایل به تهیه این ابزار کارآمد هستید و می خواهد به صورت اینترنتی آن را خریدای کنید و خواستار داشتن دستگاهی با استانداردهای روز جهان هستید، بادقت تمام، در مورد قطعات و کارایی آن ها تحقیق کنید و کاملا آگاه باشید که یک دستگاه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و از چه قطعاتی ساخته شده است. باید از فروشنده ی محصول سوالاتی درمورد اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه، ویژگی های آن ها و کیفیت قطعات سوال بپرسید.

نکته های اساسی  برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب
نکته های اساسی  برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

بهداشت و سلامت قطعات دستگاه  تصفیه آب خانگی

پر واضح است که علت تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی، بالابردن کیفیت سلامت در خانواده است و به همین علت خانواده ها حاضر به پرداخت هزینه  شده تا سلامت شان تضمین شود. پس باید دستگاهیکه خریداری می شود از لحاظ بهداشتی  کاملا  تضمین شده باشد و مراحل تولید قطعات موجود در آن طی گذرندان استاندارها، بهداشتی شوند. تمامی این قطعات باید متناسب با مصارف خوراکی باشند که اصطلاحا به آن Food Grade گفته می شود.

پس اگر طی فرآیند تولید دستگاه، به این نکات توجه نشده باشد و بهداشت قطعات، آن چنان که باید نباشد در هنگام استفاده از دستگاه، مواد زیان آور و خطرناکی وارد آب می شوند که سلامتی افراد استفاده کننده را تهدید می کند. از دلایلی که بعضی از دستگاه ها قیمت پایینی دارند، همین امر است که با مواد غیر استاندارد که اکثرا  چینی هستند تهیه شده اند.

این نکته را در نظرداشته باشید که دستگاهی که انتخاب کرده و مایل به خرید آن هستید حتما استانداردهای بهداشتی FDAوNSF را داشته  و تولید شده به دست تولیدی ها و کمپانی های صاحب نام و معتبر باشند. بهتر است اندکی مطالعه کرده و در اینزمینه جستجو کنید تا با پیش زمینه ی مناسب و اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید.

بهداشت و سلامت قطعات دستگاه  تصفیه آب خانگی
بهداشت و سلامت قطعات دستگاه  تصفیه آب خانگی

مراحل تصفیه شدن آب از طریق دستگاه تصفیه و عملکرد آن

از ملاک های غلط در مورد کارایی دستگاه تصفیه، تعداد مرحله های دستگاه در مسیر تصفیه آب می باشد. برای مثال عده ای معتقدند ۵ مرحله خیلی بهتر از ۴ مرحله عمل تصفیه را انجام می دهد. برای روشن شدن این موضوع و آگاهی کامل شما، توضیحاتی در مورد مرحله هایی که در دستگاه تصفیه آب رخ می دهد تا آب کاملا تصفیه شود خواهیم داد.

  • مرحله اول که وجود فیلتری از جنس کربن است و موجب ازبین رفتن بوی بد، کلر و… می شود
  • مرحله دوم اسمز معکوس است که بابت حذف کردن مواد سمی در آب و ناخالصی ها می باشد
  • و مرحله آخر، فیلتر کربن پایانی به دلیل امکان باقی ماندن بوهای نامطبوع

پس دلیلی برای وجود مراحل زیاد برای کیفیت بیشتر نیست. بلکه عوامل دیگری همچون کارایی ، بهداشتی بودن و… برای یک دستگاه تصفیه آب سالم لازم است.